Wakacje przy plaży

Wiedza na piątkę

Tym razem urlop spędziliśmy nad morzem, co nie zdarzało nam się od lat. W ostatnim czasie wybieraliśmy raczej lasy albo góry, a najczęściej duże miasta, w których jest sporo obiektów do zwiedzenia. Teraz uznaliśmy, że czas na małą odmianę.

Na urlop do Władysławowa

noclegi władysławowo blisko plażyJako miejsce naszego wakacyjnego wyjazdu tym razem wybraliśmy Władysławowo. Dlaczego taka decyzja? Było kilka powodów. Przede wszystkim szukaliśmy miejsca przy morzu, a okazało się, że jeśli chodzi o noclegi władysławowo blisko plaży ma sporo do zaproponowania. Nie szukaliśmy zbyt długo. Dość sprawnie udało nam się namierzyć ciekawą miejscówkę. Obiekt, który wybraliśmy, znajduje się blisko plaży, a było to jedno z najważniejszych kryteriów podczas wyboru. Chcieliśmy znaleźć miejsce w niedalekiej odległości od morza, ponieważ liczyliśmy na choć trochę plażowania. Oczywiście nie przepadamy za ciągłym leżeniem na piasku latem, dlatego Władysławowo było dobrym kierunkiem. Niedaleko stamtąd na przykład na Hel, który przy okazji odwiedziliśmy. Wybraliśmy się również do Trójmiasta, w którym byliśmy lata temu. Teraz postanowiliśmy przypomnieć sobie najważniejsze zakątki w Gdańsku oraz jego zabytki i historyczne miejsca. Wracając do Władysławowa, nasz obiekt noclegowy to nie tylko bliskość plaży. Liczyliśmy również na parking, miejsce do grillowania oraz fajne knajpy w okolicy. Wszystko to znaleźliśmy w ofercie i wszystko się potwierdziło. Przy okazji mogliśmy jeszcze wypożyczyć rowery i trochę pozwiedzać okolicę z perspektywy siodełka. To też okazało się świetnym pomysłem.

Wyjazd do Władysławowa podczas wakacji okazał się strzałem w dziesiątkę. Nie tylko udało nam się znaleźć wygodny nocleg. Przede wszystkim odpoczęliśmy, czasem aktywnie, oraz naładowaliśmy akumulatory przed powrotem do codziennych obowiązków. Być może uda się jeszcze wrócić w to miejsce.